2014. július 28., hétfő

Az eddigi legnagyobb hülyeség

Nem a mostani, hanem az eggyel korábbi hétvégén segítettem költözni N. Károly nagykorúnak. Ezalatt megállapítottam mi az eddigi legfurcsább dolog itt. Szóval, ha valakinek többszintes lakása van, akkor az itt valami ellenállhatatlan vágyat érez rá, hogy a mosógépet a szűk lépcsőn a legfelső emeletre tegye... Ezt minden kolléga megerősítette, hogy igen náluk is a legfelső emeleten van a mosógép.

Esett ma kb 40 mm eső. Ami nekem nem tűnt soknak, de az utcákon állt a víz miatta. Szerintem ez a rossz csatornázás miatt van és nem az eső mennyisége miatt. Valamit az ebédlőben is állt a víz... Ez itt az ebédlő előtti térségben készült. Nem tudom ki van a képen, de így jobban látszik, hogy ott bizony víz van. Pont ott ahol a kábel is van...

Kb 10 napig fotózgattam a fejem, hogy majd csinálok belőle gyógyulós "videó", de ez karácsony előtt nem fog elkészülni szerintem :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése