2014. május 3., szombat

A terv

A terv a következő. Általában csak rövid bejegyzések lesznek. aztán, ha van több időm, akkor vagy lesz hosszabb, vagy nem.

A hollandok megint megleptek. Alig több, mint 1 hónap alatt 2 csokor virágot is kaptam, ez szerintem kétszer annyi, mint amit Magyarországon 30 év alatt kaptam. Persze nincs vázám amibe tegyem, mert mert elfelejtettem venni :D.

Munkába járást itt attól függően támogatják, hogy milyen messze laksz, mivel már (majdnem) van lakcímem ezért küldtek egy levelet, hogy akkor mennyit fogok kapni közlekedésre. Ami jól is jön, mert ugye vettem egy biciklit, aminek ma eltörtem a lámpáját :(. Valamint szerszámokat is kéne venni, mert van rajta, mit finomhangolni, ha találok holnap boltot nyitva, ahol lehet venni szerszámot, akkor azt hiszem bicószerelés lesz a program.

Emellett kaptam még egy "Welkom in de buurt" csomagot. Valami kedvezmények vannak benne a környékbeli üzletekhez, de fogalmam sincs, hogy ki küldte... Mintha valami amsterdami cím lenne. Abban reménykedem, hogy ezt azért kaptam mert végre bejegyeztek erre a címre, és van egy direkt marketing cég aki erre ugrik. Akkor el lehetne rendezni a biztosításomat is végre.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése