2014. május 11., vasárnap

Talán megjavítottam

Azt hisze, hogy megjavítottam a bicajt. Ma délután már mentem vele egy kisebb kört, csak valami furcsa hullámzás jött a hátsó kerék felől. Vagy hatalmas nyolcasom van, vagy bekerült valami a két gumi (külső és belső) közé.

Kicsit átrendeztem ma a lakást. Kb minden mozgatható cuccot máshová tettem, mint eddig volt :). Most már kényelmesen lehet nézni a számítógépen a videót a kanapéról. Pontosan ennyit lehet, mert hallani azt nem. Ugyanis itt egyszerűen nem lehet értelmes elosztót venni, amivel 1 aljzatból 3-at lehetne csinálni, anélkül hogy a takarítást megnehezítenénk. Itt csak hosszabbítós elosztók vannak, azt meg nincs kedvem kerülgetni takarítás közben. Szóval, ha majd megyek haza veszek vagy 4 ilyet:
És nem ilyet:
Hollandiában csak az utóbbit láttam, azt is csak neten rendelve, ahol a szállítási költség több, mint a cucc maga. Szóval az utóbbinak az a kellemes tulajdonsága van, hogy ha vízszintesen egymás mellett van két aljzat, akkor ugye ezt bedugod, és a mellette lévőbe már semmi sem megy bele... Természetesen a lakásban csak vízszintesen egymás melletti aljzatok vannak.

Pénteken megérkezett végre a levél, hogy be vagyok regisztrálva, mint Utrechti lakos, szóval lassan már talán biztosításom is lesz.

Ma sikeresen felszeleteltem a nagyujjam. Mondjuk annyira nem is sikeresen, mert alig vérzett, de azért nem esett jól :).

Amennyiben valaki tudja hol tudok Hollandiában a felső képen látható elosztót venni, az szóljon. Media Markt, Gamma és Blokker kilőve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése