2014. május 13., kedd

Én már feldolgoztam, de nektek még nem mondtam el

Először azért a bicikliről pár szót. Úgy tűnik kerék leeresztés, igazgatás újrafújás megoldotta a gondot. De sajnos van a hátsón, a külsőn egy luk, meg egy repedés is. A luk szerintem egy régi szúrt seb, a repedés lehet amiatt, hogy régi a gumi és majdnem egy hetet állt leeresztve. Szerintem veszek holnap egy pót külsőt, mert ez nem hiszem hogy sokáig fogja húzni.

Szóval, a mai holland őrületünk a kenyér. Ezek tényleg "kenyeret" szeretnek enni. Mondjuk nem nagyon lehet összehasonlítani a magyar kenyerekkel, de ez van. Természetesen össze lehet hasonlítani, csak nem érdemes. Szóval megkérdeztem már a kollégákat, hogy mégis miért van az, hogy ebédre két szelet kenyér közé beraknak egy réteg szalámit és jóízűen elvannak vele? A válasz szeretik a kenyeret. Pontosabban azt az izét ami itt legjobban hasonlít a magyar kenyérre. Ami lényeg, az egy dolog, hogy nem raknak rá a szalámi mellé se uborkát, se paradicsomot, se retket, se főtt tojást, se vajat, se margarint, se ketchupot, se majonézt, se salátát, se mustárt, se semmit, amit otthon szokás még a kenyérre rakni. Se még sajtot sem raknak rá... Ellenben, ha valami csoda folytán nem szalámit raknak a kenyérre, akkor láss csodát milyen bőséges választék van:

Igen, ez kb 7 polcnyi különféle csokoládé, amit kenyérre szántak. Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése