2014. június 30., hétfő

Az elmúlt hét

Az elmúlt héten több dolog is történt.

Voltam orvosnál: Azt hittem, ha Hollandiában a van-e barátnőd/feleséged kérdésre nemmel válaszolok, akkor rögtön jönni fog a van-e barátod kérdés. De eddig csak az orvos kérdezte meg.

Voltam fogorvosnál: 20 perc alatt úgy betömött két kicsi lyukat a fogaimban, hogy nem is látom, hogy hol voltak. Egy az egyben olyan színű, mint a fogam... Még csak érzésteleníteni sem kellett.

Voltam moziban: X-ment néztem. Van szünet a mozifilm közben... Azt hittem, hogy filmszakadás, de nem. Érdekes volt. Meg persze, arra nem számítottam, hogy lesznek nem angolul beszélő részek benne, így össze kellet kaparni a holland olvasási tudásom egy-két jelenet erejéig.

Ami leghihetetlenebb rájöttem, hogy mi a baj a magyar focival. Moziba a Holland meccs után mentem, hogy megnézem, milyen az utca. Nos amit sosem látok otthon focimeccsek után/alatt/előtt az a meccsre menő/jövő/meccsen levő lányok. Kérem szépen, itt bizony kb annyi lány mászkált szép narancssárga színekben, mint fiú. Szóval a magyar foci legnagyobb baja, hogy a meccsek előtt/után nem látom a jó csajokat mosolyogva csoportosan vonulni... :) Pedig ilyen feltételek mellett, még lehet én is elmennék meccset nézni.

Házi feladat küldjetek nekem magyar meccs előtti/utáni/alatti fotót, ahol legalább 4 szemmel láthatóan szurkolólány van. Nem beállított, kép ahol a háttérben lévő embereknek is kb 50% lány előnyben :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése