2014. június 17., kedd

Levelet kaptam

Azt hiszem megjött a sárga csekk holland megfelelője. Szemét szállítás, meg valami víz. Az első 143 Euró április 15-től éve végéig a második meg 40. Elvileg be lehet fizetni netbankon is, de ma már nincs kedvem, remélem, hogy holnap nem felejtem el.

Próbálok szerezni egy credit kártyát is, de az a levél még nem jött meg.

Voltam lovasruhát nézni, szerencsére nem volt a mértemben, mert drága volt. Minden bizonnyal saját magunktól fogom megrendelni :). Egyébként is kaptunk ma egy levelet, hogy valahol megválasztották a céget Európa legjobb webshopjának.

Történt még egy jó dolog ma, nem csak megértettem, hogy mit kérdezett valaki hollandul, hanem miután elhagyta a szobát meg tudtam ismételni a kérdését, és a többiek megerősítettek, hogy igen ezt kérdezte, szóval a kiejtésem nem tartalmazott túl sok hibát :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése