2014. június 3., kedd

Nem haltam meg

Voltam Magyarországon. Ez csak egy a sok kifogás közül, hogy miért nem írtam ilyen sokáig.

A hétvégén voltak végre vendégeim! :) Nagyon örültem neki, hogy vették a fáradtságot és meglátogattak. Voltunk Amszterdamban várost nézni, meg csatornahajókáztunk. Vettem 3 bonsai fát a virágvásáron. Állítólag "starter kit", de azért még kellett valahonan kavicsot szerezni bele... Ha valami kinő (4-10 hét), akkor majd jönnek a fotók. Amszterdamban az alábbi érthetetlen dolgot találtuk:
Igen, erre az épületre sikerül egy igénytelen zöld neon "ART IS THERAPY" feliratot feltenniük.

Voltunk Hága mellett a tengerparton, amire nem voltam rendesen felkészülve, mert farmerban meg pólóban voltam. Ez egyébként kevesebb, mint 1,5 óra tőlem tömegközlekedéssel, szóval tuti vissza fogok oda járni, mert nagyon tetszett.

Segítettek nekem "kerti" bútort cipelni az 1024 tető gigaszomra, ahol tegnap este az alábbi vacsorát tömtem a búrámba. A pohárban almalé van, mert már azt is csak talpas pohárból iszom, mert az jobb a mosogatógépbe rakni.
Legyen egy kis rossz hír is: elmarad a mai kosárlabda :(.
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése