2014. április 16., szerda

Az hiszem holnap képek is jönnek

Ma eltakarítottam a tegnapi mosás utáni romokat. Így kezd otthon formája lenni a helynek, de ez a legjelentéktelenebb történet ma.

Reggel jó korán keltem, mert tudtam, hogy a délután zsúfolt lesz. Már meló közben a melón kívüli teendőkkel is haladtam, ugyanis kiderült, hogy egy kolléga hirdeti merktplaats-on a biciklijét. Szóval gyorsan regisztráltam és lefoglaltam, csak sajnos később jutott eszébe, hogy már valakinek megígérte, hogy megnézheti ma, szóval, ha az valaki kifizeti az én bidemet, akkor még mindig nincs biciklim, de ha nem, akkor van, holnap kiderül.

Megérkezett az aláírt szerződés, így már tényleg itt lakom, annyira, hogy ma a városházán be is regisztráltam magam. Hogy ez mit jelent ne kérdezzétek, én sem tudom, de kell.

Kisebb malőr, hogy az első lakbért nem tudtam melóhelyről átutalni, mert van egy kis kütyü amibe bele kell tenni a bankkártyádat, hogy interneten utalhass pénzt, és az ad mindenféle verifikációs kódokat. De ez a kütyü itthon volt, és egy kollégának sem volt benn a melóhelyen ABN Amro-s kütyüje. De már eltűnt a pénz a számláról, remélem jó helyen meg jelenni és időben.

Mivel van címem, így már tudok személyreszóló ov-chipkaartot (tömegközlekedési bérletet) venni, amivel csúcsidőn kívül 40% kedvezménnyel lehet vonatozni :). Két hét múlva ide is ér... :(. Mivel van címem, így tudok holland előfizetéses telefont venni, így tudok majd könnyen tájékozódni rózsaszín csodám segítségével. Ez két nap múlva kész lesz. Bár nem vittétek túlzásba a hívogatásomat, de innentől kezdve számítsatok rá, hogy a holland sim lesz a telefonban nem a magyar, természetesen mind facebookon, mind google+-on fent lesz a holland szám is, szóval onnan le tudjátok majd lesni.

Ezek után még boltba is mentem, hogy legyen valami a hűtőmben, leginkább tej, sajt, sonka, vajkrém, majonéz. Meg 2 hét hotelben tartózkodás után arra is rájöttem, hogy a világ bizonyos részein nem respawnol a tiszta budipapír...

Ezek után még kosárlabdázni is eljutottam, szóval nagyon mozgalmas kis nap volt, sok mindent elintéztem, de még nem mindent.

Napi extrajó hír a holland adóhatóság szerit "highly skilled immigrant" vagyok, azaz jár nekem adókedvezmény, bár itt még valamit magyarázott a cég, de az majd kiderül, hogy mit, remélem nem húznak csőbe...

Pár fotó ízelítőnek, hogy mit fogtok majd látni, ha eljöttök ultizni.



Persze mindezt csak akkor, ha a tetőteraszon fogunk ultizni.

Puszi a hasatokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése