2014. április 24., csütörtök

Vegyes

Azért vannak dolgok, amik nem változnak. Ilyen például, hogy lusta vagyok vásárolni, így még mindig nem vettem számítógépet. Ellenben vettem mérleget, meg hajvágót... Akkor is lusta vagyok vásárolni, ne szóljatok be! Jól le is vágtam a hajam, most tetszik. Rövid.

Amit azért meglepő itt: A vonatok számomra koszosabbak, mint Magyarországon. Persze lehet, hogy nem koszosabbak, csak máshogy koszosak, de koszosak, és olyan módon, hogy ez engem zavar.

A cégnél is vannak fura dolgok, azt hittem, hogy az angoloknál nincsenek hülyébbek, hogy külön hideg és külön meleg csapot használnak, de a cégnél a budiban, csak hideg van. Valamint infravörös piszoárlehúzó sincs, ennek megfelelően bizony gyakran sárga egy-két piszoár tartalma. A wc-ben meg a lezáró tető van megspórolva, nem mintha bármikor is bárki használná, de furcsa, hogy nincs ott.

Akikkel kosarazom nekik is van fura dolguk. Pl egyik legnagyobb bajom a focival, hogy köpködnek közben, nos ezt valakinek a tornateremben sikerült előadnia. Emellett abból sem csinálnak gondot, hogy kosarazás után az öltözőben nekiálljanak cigizni.

Ami a tornateremben fura volt, hogy az ablakok előtt se háló, se rács nincsen, nem tudom milyen gyakran kell törött üveget cserélgetniük...

Szóval furcsa dolgok itt is vannak, és az biztos, hogy nem tisztább Hollandia, mint Magyarország, koszosabbnak sem mondanám, de van itt egy igénytelenség, amihez nem vagyok hozzászokva.

Ma talán aludni is időben megyek. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése