2014. április 20., vasárnap

Van egy új holland barátom

Engedjétek meg, hogy bemutassam a legújabb holland barátomat. Neve nincsen, de ha nagyon kell, akkor azt hiszem Sanyinak fogom hívni, teljes nevén Vilmos Sándor. Nem egy igazi holland, de szerintem nagyon jól kisegít majd ebben az országban. Csináltam is róla egy fotót egy csatorna mellett:
€120 volt amiben benne van a Magyarországon nem túl népszerű lakat ami a vázon van, és a hátsó kereket zárja le, meg €20 a másik lakat, amivel oda is lehet kötni valamihez, remélem nem lopott :). Egyébként agyváltós, 7 sebességes és a hátsó lámpa nem nagyon működik rajta, ha jól láttam. Remélem csak elemet kell bele venni.

Délután el is mentem csak úgy tekerni egyet a városban, vagyis kettőt. Mert a munkahelyről kölcsönkapott bringát visszavittem a melóhelyre, majd hazagyalogoltam. Ezek után felpattantam az "új" bringára és nem tudom mennyit tekertem a városban, szerintem nem sokat, mondjuk úgy 30 percet.

Valamint helyreigazítás következik: az utóbbi 5 pénteket csak 4 különböző helyen töltöttem otthon, ellenben a csütörtököt meg szombatot tényleg 5 különböző helyen töltöttem otthon.

Egyébként már van itthon minden, hogy ne csak sajtos tejfölös tésztát tudjak főzni, hanem tojás rántottát is :).

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése