2014. április 29., kedd

Ma is alkottam :)

Tegnap este jól kinéztem egy lovardát, hogy majd ma megnézem. Munka után gyorsan megnéztem még egyszer, hogy hol van és már úton is voltunk Sanyival. Megérkeztem, beszélgettem az ott lévő valakivel, majd megnéztem egy osztály csoportos lovaglást. Már korábban is néztem egy ilyet, de nekem fura. Igaz nem értem, hogy mit beszél az oktató, de összevissza mennek a lovak, nem egymás után, néha-néha kiskrumpliznak, és mindezt úgy, hogy látszik rajtuk, hogy nekik ez a normális. Egyetlen valamire való magyarázattal sikerült előállnom, hogy nagy pónik (vagy kis lovak) és normál lovak is voltak a csoportban, de szerintem tudniuk kellett volna egy egységes tempót tartani. Szóval hazajöttem :).

Még odafelé valami történt Sanyival, mert máshogy fog a hátsó fék, mint eddig, de ez ilyen agyfékes valami, ilyet még nem szereltem. De azt hiszem hamarosan fogok :). (Jut eszembe, reggel majdnem eltévedtem melóba menet, de okos telefonnal azért nehéz..)

Szóval hazaértem. (Dobpergés). Bekapcsoltam a gépet. (Dobpergés hangosodik). Másik lovardába mentem, mint amit itthon kinéztem :). Ennek mondjuk örülök, mert így van rá esély, hogy van a közelben jó hely. Mivel holnap kosár, ezért szerda délután próbálom majd meg megtalálni a még tegnap megnézésre megjelölt helyet.

Groetjes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése