2014. április 21., hétfő

Azt hiszem kezdek berendezkedni

A mai nap egész jó volt. Bár semmi nagyon különlegeset nem csináltam, de sok kis dolgot, ami miatt olyan, minta tényleg kezdenék otthon lenni.

A költözéses hercehurcára hivatkozva kihagytam az edzéseket mostanában, de ma végre újra nekiálltam a "Fegyencedzésnek", szerencsére nem volt nagy visszafejlődés, így jó kedvem volt az edzés után. Annyira jó kedvem volt, hogy még futottam is egyet Utrecht belvárosában. Meg kell állapítani, hogy a tinglitangli munkába biciklizésnél fárasztóbb a futás :).

Most próbálok először Google Driveról útvonalat megosztani. Ha a link nem működik a futás útvonalán, akkor világítsatok az égre egy Batman jelet és majd ki lesz javítva.

Végre arra is rájöttem, hogy "biutenrit" a tereplovaglás, így igaz csak neten, de folytatódott a lovardakeresés.

Mint azt már korábban említettem, elméletileg volt itthon minden egy tojásrántotta elkészítéséhez. Ezt ma bizonyítottam is magamnak.

Ezek után még egy Utrecht Dutch speaking meetupra is elmentem, ahol kevésbé beszéltem, de inkább figyeltem és szerencsére ezt-azt meg is értettem, így nagyon örültem neki.

Valamint ma este úgy tűnik időben megyek aludni :).

Üdv!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése