2014. április 26., szombat

Takarítás

Tegnap háromféle hollandot láttam:

  1. Aki bulizik
  2. Aki nyerészkedik
  3. Aki bulizik és nyerészkedik
Szóval kb az egész belváros egy összefüggő buli volt, meglehetősen kevés narancssárgával. Több narancsra számítottam. Szóval minden második, vagy harmadik sarkon volt legalább egy rockbanda vagy egy DJ. Szerintem egy átlag Holland az év többi napján összesen nem gyalogol annyit, mint ezen a napon :). Folyamatos emberáram volt az utcákon, és Hollandokhoz nem méltó módon gyalog közlekedtek, mint az állatok. Ez az 1. kategória volt.

A 2. az ült az utcán és bolhapiacolt. Már értem miért drágább a földszinti lakás, egyszerűbb bolhapiacolni. Egész múlt héten nem érettem, hogy miért van egy "bezet" felirat a járdán. De a jó zsibvásári pozíciókért úgy látszik nagy harcok folynak :). De a kedvencem akkor is az volt, aki fél euróért adta, hogy használhatod a budiját, volt kis hirdetőtábla :).

3. Nyilván volt olyan aki lakásából bömböltette a zenét és nem lehetett eldönteni, hogy inkább nyerészkedik, vagy bulizik.

Ma meg két félét, aki még mindig partyzik, meg aki takarít, mert most úgy néz ki az egész belváros, mintha itt rendezték volna meg a Szigetet. Leszámítva, hogy 2 dl-ek a műanyagpoharak a földön.

Voltam ám futni is kora délután, inkább este kellett volna, mert estére már üresek voltak az utcák, ellenben így délután volt, hogy beszorultam a tömegbe, és nem tudtam futni. Nem is tudom mikor vettem a hosszú ujjú futó felsőm, de jó rég volt már. Mindenesetre kiderült, hogy az egészen idáig furcsa színűnek tekintett felsőm egészen ideális a koningdag-ra.

Remélem, most kisebb izomlázam lesz, mit az első futás után.

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése