2014. április 21., hétfő

Hollandiában is lehet ultizni

Ma meglátogattam a hágai egységet. Fogalmunk sincs, hogy mivel, de olyan jól laktunk, hogy csak úgy düledezett a szemünk. Még az itt hiánycikknek számító Túrórudit sem bírtam megenni, de jól eltettem, meg fogja kapni ami neki jár :). Szerintem már hétfő este a helyére teszem :).

Ezenkívül ultiztunk is. Az sem volt rossz. Bár mivel 4 ember játszott együtt, akik még sosem ultiztak korábban együtt el telt egy kis idő mire megegyeztünk az összes szabályban, de a végén minden rendben volt.

Büszke vagyok magamra, mert se Hágába menet, sem visszafelé nem felejtettem el kicsekkolni a vonatról. Mert itt olyan a bérlet, hogy az induló állomáson becsekkelsz, a végállomáson meg kicsekkelsz és az alapján levon pénzt a bérletről. Kisebb szépséghiba, hogy a 40%-os kedvezményt csak április 30-tól kapom meg, mert azt mondták, hogy akkora ér ide a bérletem, így akkorra kértem a kedvezmény kezdeti időpontját. A bérlet persze megérkezett pénteken de a kedvezményt nem lehetett előrébb hozni.

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése